wtorek, 14 sierpnia 2007

Zboczona małolata

Monika stracila cnote juz jako 11-latka. Rok pó?niej urodzila pierwsze dziecko ? Michala. Monika ma, w przeciwienstwie do swojej mamy i najblizszej przyjaciólki Majki, raczej niewielki biust, ale za to niesamowite nogi i dupe. Monika ubierala najcze?ciej albo obcisle dzinsy, albo króciutką spódniczke. Na jej dupe wszyscy zwracali uwage. Czy to w szkole czy w tramwaju czesto kto? ją klepal po tylku lub macal. Ale ta dziewczyna to lubila. Tak samo jak seks analny. Jej tylek jest wprost wymarzony do tej milo?ci. Nie tylko to Monika lubi robic. Uwielbia konie, ale nie tylko na nich je?dzic. Interesują ją glównie ogiery i ich genitalia. Juz jako 13-latka zakosztowala rozkoszy milo?ci z ogierem.
Monika lezala w ?wietlicy na podlodze i malowala co? dla pani na plastyke. Dziewczyna lezala na brzuchu lekko podparta na lokciach. W tej pozycji jej wspanialy tyleczek prezentowal sie jeszcze bardziej kusząco. Cicho wszedlem do sali zamykając za sobą drzwi. Momentalnie na widok jej dupci mój chuj sie usztywnil. Wyjąlem pyte ze spodni i zacząlem sie onanizowac. Monika do tej pory nie zorientowala sie, ze stoje za nią. W pewnym momencie podniosla sie nieco, aby co? poprawic na rysunku. Stanela na czworakach podpierając sie na lokciach. W ten sposób wypiela jeszcze bardziej dupcie. Byl to ostateczny impuls dla mnie i w tym momencie wystrzelilem prosto na jej spodnie przy okazji wydając z siebie niekontrolowany jek. 15-latka odwrócila sie zaskoczona, ale gdy mnie zobaczyla u?miechnela sie do mnie szeroko:
? Trzeba bylo powiedziec, to bym ci obciągnela chuja.
? To twoja dupa tak na mnie zadzialala.
Monice zdarzalo sie juz do?c czesto, ze chlopcy spuszczali sie patrząc tylko na jej dupe.
? Tak to by? sobie mógl popatrzec na moją nagą dupe.
? Kurwa, nie moglem wytrzymac!
? Dobra ? podeszla do mnie i pocalowala mnie w usta ? bede je musiala zdjąc, bo mi przemokną od twojej spermy.
To mówiąc rozpiela dzinsy i zaczela je ?ciągac. Miala na sobie dlugi T-shirt, wiec w pierwszej chwili nie zauwazylem, ze nie ma na sobie majtek. Dopiero gdy podniosla noge, zeby wyjąc ją z nogawki, zobaczylem czarny trójkącik jej pizdy. Znowu poczulem podniecenie, zwlaszcza, ze za chwile Monika zaczela zlizywac sperme ze swoich spodni.
? Jeszcze tutaj troche jest ? wskazalem na mojego chuja.
? Yhmm.
Kleknela od razu przede mną, obciągnela mi i wlozyla calego pólsztywnego chuja do buzi, gdzie natychmiast powrócil do swych duzych rozmiarów. Monika znana byla z tego, ze do?c ostro robi laski. Teraz tez ssala jak odkurzacz. Chwycilem jej glowe i sam zacząlem rytmicznie wchodzic w usta Moniki. Malolata uwielbiala, jak chlopcy jebią jej usta. Gdy juz bylem podniecony maksymalnie, wyjąlem chuja z jej buzi. Ósmoklasistka teraz zaczela lizac moje jaja. Mój chuj ociekal jej ?liną wprost na jej twarz.
? Wyjebiesz mnie w dupe, tak na maksa i ostro? ? zapytala, przejezdzając jezykiem wzdluz mojego chuja.
? Kurwa. Tylko tak, zebym krzyczala z bólu.
Monika odwrócila sie i ponownie stanela na czworakach, tylko ze teraz nie miala spodni. Wypiela swoją piekną dupe, rozchylając przy tym nogi. Szybko śiągnąlem spodnie, stanąlem za nią i kilka razy jeszcze obciągnąlem sobie chuja, po czym nacelowalem na jej brązową, ?liczną dziurke. Poczekalem, az pod naporem pyty otworzy sie jej odbyt, a nastepnie powolutku zacząlem sie zaglebiac w ciasnym otworku. Wla?ciwie to ja sie nie ruszalem, tylko Monika powoli parla w moim kierunku. Gdy glówka chuja znikla w ?rodku, zapytalem sie mojej kolezanki:
? Na pewno chcesz ostro sie jebac?
? Tak ? szepnela ? wlóz chuja glebiej i mocniej, juz mnie wszystko w dupie swedzi. Wypierdol mnie.
Na to dalem 15-latce ostrego klapsa w tylek. Dziewczyna krzyknela, ale prawdziwy powód do krzyku dostala chwile pó?niej, bowiem wszedlem w jej dupe az po same jaja. W jej tylku bylo niesamowicie gorąco i ciasno, mimo ze ta nastolatka do?c czesto pierdolila sie w dupe. Wiedzialem, ze teraz boli ją bardzo, ale nawet nie krzyczala, tylko cicho jeczala zagryzając zebami swoje spodnie.
Lecz mimo wszystko Monika uwielbiala taki seks. Teraz zacząlem ją rznąc mocno za kazdym razem wpierdalając chuja do samego konca, az po same jaja. Chwycilem sie jej bioder i jebalem ją w tempie królika. Dlugo takiego tempa nie wytrzymalem, ale Monika przejela sprawe i sama poruszala tylkiem nabijając sie na mojego drąga. Podciągnąlem jej podkoszulke, zeby móc tez pomacac jej cycki.
? Stanika tez nie nosisz?
? Majka mi zdjela w ubikacji i nie zdązylam juz ubrac.
? To odwróc sie, to ci wylize sutki.
Monika poslusznie odwrócila sie na plecy rozchylając szeroko nogi. Stanąlem na czworakach nad nią i wylizywalem jej sutki. Biust Monika miala niewielki, ale za to bardzo wrazliwy. Gdy go lizalem, dziewczyna onanizowala sie jak szalona. Objela mnie nogami kladąc mi je na szyi. Te najwspanialsze nogi na ?wiecie byly jeszcze jednym podniecającym bod?cem. Podchwycilem ją pod kolanami i przyciągnąlem bardziej do siebie.
? Pierdol mnie dalej ? powiedziala, zdecydowanie przyciągając mnie do siebie.
Z wielką przyjemno?cią znów zaglebilem sie w jej odbycie. Po chwili znowu ją dupczylem. Poruszalem sie teraz wolniej, rozkoszując sie ciasnotą jej dupy. Oparli?my sie czolami patrząc sobie prosto w oczy. Przy kazdym pchnieciu dziewczyna przymykala oczy, nie rezygnując przy tym z draznienia lechtaczki. Wysunela jezyk i wsunela mi go do ust. Zacząlem go ssac, a nastepnie lizac jej twarz obficie ją ?liniąc. Wtedy ta pietnastolatka otworzyla szeroko usta wysuwając jezyk niczym przy spuszczaniu sie jej w usta:
? Daj mi tu troche ?liny.
Splunąlem w jej usta patrząc jak Monika polyka moją ?line. To podniecilo mnie juz tak, ze w koncu sie spu?cilem w jej dupie. Dziewczyna ścisnela mieśnie odbytu jakby chciala wyssac wszystkie soki z mojego chuja. Przewrócilem sie na plecy i odpoczywalem. Tymczasem Monika, wciąz niezaspokojona, usiadla na krze?le i zaczela sie onanizowac.
? Wyjebiesz mnie jeszcze, kurwa, w cipe?
? Nie za duzo chcesz? Wyssalaś ze mnie wszystkie soki.
? Zaraz ci znowu postawie chuja ? powiedziala stanowczo.
Powoli zaczela sie zblizac do mnie na czworakach. Patrząc na wspanialą sylwetke pietnastolatki poczulem, ze znowu mam na nią ochote. Rozchylilem nogi, a dziewczyna polozyla sie na brzuchu miedzy nimi. Najpierw delikatnie lizala moje jądra, by za chwile muldac je cale w ustach. Bez dotykania mojego chuja, Monika spowodowala, ze znowu zacząl stawac. Poniewaz jebalem ją przed chwilą gleboko w odbyt, byl teraz nieco zabrudzony mieszaniną spermy i zawarto?ci dupy Moniki.
Zastanawialem sie, czy Monika zdecyduje sie wziąc go teraz do buzi i wylizac. W klasie ani Majka ani Karolina, nie mówiąc o Agnieszce, po seksie analnym nie chcialy mi wylizac kutasa. Chetnie to robily Bozena i Sabina, czasem tez Iwona. Natomiast Monika, gdy jebala sie w obecno?ci kolezanek nie robila tego. Jednak gdy byla sama to, jak do tej pory, mozna ją bylo do tego spokojnie namówic. Jednak dzi? Monika musiala miec wyjątkowo pelny tylek, gdyz mój fiut byl caly brązowy.
? Wylizesz mi jeszcze chuja? ? spytalem troche niepewnie.
? Nie tylko jego ? powiedziala tajemniczo, po czym objela go ustami u nasady.
Przesuwala powoli glowe w góre, az dojechala troche za polowe. Wówczas ?cisnela go bardziej wargami i obciągnela skórke. Tu zatrzymala sie na chwile i rzucila mi ponetne spojrzenie. Pod napletkiem znalazlo sie oczywi?cie najwiecej gówna, ale Monika zachowywala sie, jakby to byla czekolada z bakaliami. Prawie ze wchlonela do buzi calego chuja i ssala go jak odkurzacz. Gdy wyjela go z ust, chuj byl czy?ciutki i ociekal tylko ?liną.
? A teraz podnie? nogi. No wyzej i szerzej, tak to do niczego nie dosiegne ? poprawiala mnie.
Po chwili poczulem jej jezyczek wokól mojego odbytu. Nie mówilem jej nic, gdyz i tak wiedzialem, ze wsadzi tam jezyk. Monika lizala jak szalona moją dupe ssąc co chwile moje jaja. Rozchylila moje pośladki i zaatakowala jezykiem. Nawet nie zdawalem sobie sprawy, ze mozna tak gleboko wsadzic jezyk do dupy.
Nie wiedzialem, kurwa, ze jeste? taka perwersyjna.
Odwróc sie, kurwa. Uwielbiam twoją dupe.
Stanąlem teraz na czworakach wypinając dupe. Zastanawialem sie, co ta zboczona pietnastolatka teraz zrobi. Monika najpierw masowala i calowala mi po?ladki, po czym znowu wsadzila mi jezyk do odbytu. Nastepnie po?linila dwa palce i wsunela mi je do ?rodka.
Podoba ci sie? ? Spytala namietnie.
Nic nie odpowiedzialem tylko wypiąlem bardziej tylek dając jej znak, zeby kontynuowala. Dziewczyna jak szalona pierdolila moją dupe. Po chwili poczulem, jak dodatkowo ssie jeszcze moje jaja. Nie wytrzymalem w koncu i odwrócilem sie obciągając sobie twardego jak skala kutasa:
No chod? juz, zaraz cie wyjebie!
Pietnastolatka usiadla na podlodze z rozlozonymi nogami. Palce, którymi przed chwilą rznela mnie w tylek, teraz wsadzila sobie do buzi i ssala. Drugą reką rozchylila sobie szeroko wargi sromowe. Po chwili ruszyla sie i usiadla okrakiem na mnie. Nadziala sie na chuja i zaczela mnie jebac. Nic nie musialem robic ósmoklasistka sama nadziewala sie na mojego kutasa. Przymknąlem oczy i oddawalem sie rozkoszy, którą dawala mi moja kolezanka z klasy. Galopowala na mnie jak prawdziwy dzokej. Dupczyla mnie tak pare minut.
? Spu?c mi sie do ?rodka. Spu?c sie gleboko w cipie ? szepnela wsadzając mi jezyk do ust.
To tylko przy?pieszylo mój orgazm. Nie zdązylem sie nawet spytac czy bierze jeszcze tabletki, gdy sperma wlala sie do jej pizdy. Nie mialem jednak sie czym przejmowac, gdyz Monika od porodu pierwszego dziecka jadla jakie? tabletki antykoncepcyjne. Zresztą dupczyla sie z tyloma chlopcami, ze nawet nie wiadomo by bylo kto jest ojcem. Zeszla ze mnie i podeszla do okna, otwierając je szeroko.
? Monika, po co otwierasz okno?
? Strasznie chce mi sie sikac.
? Bedziesz lala przez okno?
Na odpowied? nie musialem czekac, gdyz dziewczyna usiadla na parapecie, wystawiając tylek. Zaczela sikac nie zwazając, ze na polu są dzieci i jej wypiety tylek na pewno widac. Rozchylilem jej nogi patrząc jak z cipy leje sie strumien moczu. Gdy skonczyla, ustawilem sie przy oknie, zeby tez sie odszczac. Monika kucnela obok i zapytala:
? Moge ci potrzymac chuja, kiedy bedziesz sikac?
Pewnie.
Wziela do reki pólsztywnego czlonka i obciągnela go. Ja natomiast z ulgą rozlu?nilem mie?nie i zacząlem sikac. Ósmoklasistka trzymala go jak wąz strazacki kierując strumien moczu za okno. Poniewaz chuj znajdowal sie tuz przy jej wargach, co chwila jaka? kropla lądowala na jej twarzy. Monika wahala sie chwile, ale niespodziewanie wziela nagle kutasa do buzi. Zaskoczyla mnie zupelnie, ale nie przestalem sikac. Widzialem jak stara sie polknąc wszystko, ale cze?c gorącego moczu wylewala sie jej z ust cieknąc po piersiach na jej krocze. Gdy ostatnia kropla zlotego plynu wydostala sie z mojej sikawki, Monika miala jeszcze pelne usta moczu. Przelknela, oblizala wargi i z u?miechem wstala.
Objąlem ją, na co mi odpowiedziala glebokim pocalunkiem. W jej ustach czulem jeszcze wyra?nie slony smak mojego moczu. Zaczeli?my sie ubierac, calując sie caly czas. Poniewaz bylo juz ponad dwadzie?cia minut po dzwonku, a to miala byc nasza ostatnia lekcja, trzymając sie za rece wyszli?my ze szkoly, rozmawiając o naszym wspanialym jebaniu.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Niezłą masz wyobraźnie

Unknown pisze...

ale podniecające waliłem konia 4 razy czytąc tooo

Gabis pisze...

Mmm, bardzo podniecające opowiadanie aż się ma ochotę na igraszki :3
https://samka.pl/anonse/pl