wtorek, 14 sierpnia 2007

Przygoda w lesie

Pewnego dnia wybrałam się jak zawsze z moją przyjaciółką Władzią i dwoma naszymi dobrymi kolegami Stefanem i Kryspinem na spacer. Była to godzina 17 dnia 23 lutego 2004 roku. Było juz ciemno, ale my lubimy takie wieczorne spacery. Dochodzilismy do hipermarketu "Biedronka" gdy chłopcy zaproponowali nam spacer bo ogromnym parku. Gdy weszlismy do niego Kryspin powiedział
"Elza może zostawimy Władzie ze Stefanem"
ja bez zastanowienia zgodziłam się gdyż byli oni parą, ale mało ze sobą gadali sam na sam. Z Kryspinem obeszłam park chyba z 10 razy. Postanowilismy więc już wrócić do nich, lecz bylismy strasznie ciekawi o czym Władzia gada ze Stefciem i postanowilismy ich podsłuchać zza drzewa.
Ku naszemu zdziwieniu co zobaczyli�my? Jak Stefan kocha się z Władzia na ławce. Przecież my mamy po 16 lat tylko Kryspin ma 17- pomy�lałam. Patrzylismy tak na nich przez dobre 30 min. Pó�niej spojrzeli�my na siebie. Kryspin Patrzył mi głęboko w oczy, a ja jemu.Zbliżylismy się do siebie aż zaczelismy się namietnie całować. Wiedziałam, że zaraz wyladuje z nim... na ławce!
Kryspin powoli mnie zaczął rozbierać aż po chwili byłam zupełnie naga. Nie wiem co się ze mna wtedy stało, ale ja również zaczełam go rozbierać z jego ciuchów. Gdy �ciągałam mu spodnie jego kutas stał nieruchomo. Pomy�lałam sobie "menopauzy" to on nie ma :)
Wsadziłam sobie jego sztywnego kutaska do mojej buzi i ssałam, lizałam go namietnie. Jego członek sięgał czubkiem mojego gardła. On szeptał mi w uszko "Kocham cię Elza i chcę się z toba kochać"
Ja mu na to odpowiedziałam "tez cie kocham, jestem twoja". I tak wsadziłam powoli sobie jegi peniska w moją wilgotna muszelkę i dopiero wtegdy zaczeła się prawdziwa jazda.
Kryspin je�dził na mnie jak na byku ja jeńczałam jak krowa a on jak pies. Powoli zmienilismy pozycję, ja pupą siadałam na jego narządzie a on chwycił mnie za biodra i nabijał mnie na swojego napalonego, sterczacego jak �policyjna pała na służbie� kutaska.
Oprócz swoich jęków słyszeli�my również jęki Władzi i Stefana. Kryspinj Spó�cił się we mnie takim wytryskiem że trzęsłam się jak armata. Czułam jak sperma wycieka mi z cipki i spływa po moich nogach. Ja podniecona szybko zaczełam wylizywać ją z jego penisa.
Przez te kochanie się nawet nie czulismy tego zimna które na nas napływa. Kochalismy się tak przez 1,5 godziny co chwile zmikeniając pozycje. Było naprawde zajebi�cie. Nigdy nie spodziewałam się że zrobie to w tym wieku i jeszcze na dodatek z Kryspinem w parku. Teraz jestesmy razem jako para.
Władzia i Stefan też są razem.
Władzia zaszła w ciążę tego dnia. Jest załamana a jej matka omal jej nie zabiła. Stefan wspiera ją, ale sam się boi. Ja nie jestem w ciąży na szczę�cie. Niestety oni wpadli. Władzia żali mi się, że było cudnie ale mogła się powstrzymać to by nie miała teraz kłopotów. Jej matka się do niej nie odzywa...
Stefan myslał o aborcji ale nie mają kasy na to, a starzy im nie chcieli dać. Zresztą starzy Stefcia nie wiedzą jeszcze, że będzie ojcem :)

Brak komentarzy: