poniedziałek, 13 sierpnia 2007

5 lasek i ja

Wracając w w południe z pracy, a raczej wracając od lekarza z trzymanym w ręku zwolnieniem skróciłem sobie drogę do domu przez park. Park ten graniczył z płotem szkoły średniej prywatnej, w pewnym momencie usłyszałem jakieś dziwne odgłosy dobiegające z budynku a raczej amfiteatru parkowego podszedłem bliżej i .................. stanąłem w miejscu zamurowało mnie , stałem bez ruchu tak chyba 5 minut im dłużej stałem i patrzyłem na rozgrywające się przedstawienie bo tak można by nazwać :) mój członek mimo mojej choroby grypy i dużej temperatury zaczął sztywnieć i podnosić mężnie główkę do góry , spodnie dla mego potwora robiły się byt ciasne :). No dobrze ale opowiem wam co zobaczyłem :) zobaczyłem piec kobiet a raczej dziewczyn na oko miały gdzieś po 16 lat pewnie z były z pobliskiej szkoły , cztery z nich klęczały nad piąta która jak mi się zdawało była naga :) zbliżyłem się powoli aby zobaczyć co się dzieje wtedy to usłyszałem ich rozmowę
- Suko tak ciebie przelecimy ze odechce ci się podrywać naszych chłopaków, dziwko nie wyrywaj się i tak ci nikt nie pomoże - nie wiedziałem czy mam pomoc tej dziewczynie czy nadal przyglądać się wypadkom, które zaczęły się jak błyskawica poruszać :). Z jednej strony już miałem wyskoczyć z ukrycia , z drugiej strony mój członek domagał się przeżyć nowych wrażeń :) usłuchałem się jednak go mojego niezawodnego przyjaciela , przecież tej dziewczynie żadne niebezpieczeństwo nie groziło ;) tym bardziej nie mogła by zajść w ciąże , ot tak potraktowałem to zdarzenie jako niewinna zabawę młodych dziewcząt :). Ale zacznę wreszcie opowiadać :):) dziewczyny nie przestając wyzywać swojej ofiary rozkrzyżowały ja tak ze trzymały ja za ręce i trzymały ja za ręce i nogi , ja zbliżyłem jak tylko było można i z ukrycia obserwowałem :) dziewczyna była piękna miała średniej wielkości piersi plaski brzuszek a szparka jej wyglądała jak płatki róży delikatne, wzgórek był pokryty delikatnym meszkiem, świadczyło to ze dziewczyna dopiero wkraczała w wiek kobiecy , twarzy niestety nie widziałem gdyż jedna z dziewczyn usiadła jej na twarzy okrakiem z podciągnięta spódnicą , widać było ze ja zmusza aby lizała jej szparkę , co chwila poszturchując ją wołała szybciej liż głębiej wsadź język suko. Dziewczyna próbowała się uwolnić , ale napastniczki mocno ja trzymały jedna z nich wyjęła z tornistra szkolnego przedmiot był to wibrator dużych rozmiarów. Taka wielkością nawet młody źrebak by się nie powstydził :) , rozchyliła jej wargi sromowe na bok i gwałtownie z dzika drapieżnością nadziała na wibrator swoja ofiarę , dziewczyna aż wygięła się z bólu w pałąk oprawczyni nie przestawała ja tym wibratorem gwałcić ruchy jej były coraz szybsze i sztuczny fallus wdzierał się coraz głębiej w niewinna szparkę. Gwałcąc w ten sposób dziewczynę oprawczynie nie przestawały przeklinać i obrażać swej ofiary :(
- Ty suko zapamiętasz to ruchańsko ze odechce ci się szmato zabawiać z naszymi chłopakami , dziwko nie przestawaj mnie lizać - zaobserwowałem ze dziewczyna najpierw się opierała ale po kilku minutach widać było ze ja poniosło była w ekstazie widać było ze ten gwałt sprawia jej przyjemność , oprawczynie zobaczywszy ze gwałt jedynie sprawia przyjemność dziewczynie :( wkurzyły się
- ach ty suko toś ty taka nimfomanka - chwyciły ja prz za ręce i przywiązały do ławki : w taki sposób ze była przełożona przez ławkę , a pośladki dumnie sterczały widok był niesamowity tak podniecający ze niewytrzymałem , z chęcią sam w tym momencie bym ja przeleciał , popuściłem wodze fantazji i wyjąłem moja dzidę ze spodni , zacząłem ja masować wy obrażając ze to ja wchodzę w ta młodą szparkę . Tym razem zobaczyłem ze jedna z dziewczyn wyjęła następny wibrator ale ten był inny miął rzemienie , przypięła ten wibrator do swojego ciała wyglądała jakoś śmiesznie z tym wibratorem :). Posmarowała go kremem i zbliżyła się do wypiętych pośladków dziewczyny. Myślałem ze tak samo jak za pierwszym razem wejdzie w szparkę i będzie gwałcić ten otwór ale myliłem się nakierowała wibrator na odbytnice dziewczyny i gwałtownie weszła dziewczyna z bólu zakrzyczała, oprawczynie teraz ze śmiechu aż kucały taka im ten krzyk przyniósł radość - widzisz suko a jednak popamiętasz nas dziewczyna wiła się a oprawczyni udając mężczyznę brutalnie gwałciła ten najmniejszy jej otworek sztuczny fallus zagłębiał się aż po samo nasadę oprawczyni tak to się podobało ze zapomniała się i zaczęła ja jednocześnie pieścić piersi :) , pozostałe dziewczyny ściągnęły doły ubrań tak ze od dolnej polowy były nagie i po kolei podchodziły do swej ofiary i podtykały swoje szparki do lizania . ja dłużej już nie mogłem wytrzymać już ze cztery razy spuściłem spermę na ziemie niestety nie pomogło nadal stal sztywny jak pal Azji :):) Ale wróćmy do wydarzeń. Dziewczyny jedna po drugiej gwałciły ta biedna dziewczynę w kakaowe gniazdko trwało to chyba ze 30 minut na twarzy dziewczyny widać było oznaki zobojętnienia co się z nią dzieje :). a nawet zauważyłem ze chyba to nawet zaczęło się jej podobać ? Moje rozważania przerwała rozmowa dziewczyn
- Trzeba ja zabić bo wszystko wygada i nas wsadza do wiezienia - słysząc to wyszedłem z ukrycia z krzykiem ze to ja was zabije jeśli nie zostawicie tej dziewczyny w spokoju. W panice uciekły , podszedłem do niedoszłej ich ofiary wyglądała na 1 półtora nieszczęścia :):):) , była cala spocona , chciałem ja odwiązać ale ona się sprzeciwiła .
- Zostaw! Mam prośbę, jestem nimfomanka, proszę, wyruchaj mnie jak prawdziwy mężczyzna. - Trochę mnie to zdziwiło ale zbyt długo się nie zastanawiałem moja dzida wtargnęła do jaskini rozkoszy miałem w życiu wiele kobiet ale takiej wspanialej szparki jeszcze nie spotkałem była ciasna i w trakcie moich ruchów samoistnie pulsowała , mowie wam sama przyjemność :). Tak chyba przez 30 minut zabawiałem się :) aż wystrzeliłem sperma do środka wyjąłem go ze szparki i dałem jej aby go oczyściła ona to z taka fachowością zrobiła ze nie było widać żadnej kropli spermy na nim :):):) wtedy zapragnąłem doświadczyć innego uczucia znowu zbliżyłem się do jej pośladków nie potrzebowałem kremu gdyż jej odbyt był solidnie już nasmarowany :) bez problemu dotarłem w głąb :):):) i tak zacząłem ja ujeżdżać :):) dziewczyna z zadowolenia zaczęła pomrukiwać - ach tego mi było trzeba :):) mój członek znowu eksplodował resztki spermy rozsmarowałem na jej pośladkach . Odwiązałem ja i rozeszliśmy się w dobrych humorach - ja napewno w dobrym :) Następnego dnia znowu przechodziłem przez park :( usłyszałem czyjś glos prószę pana :) to wolały dziewczyny te same które swoja koleżankę dzień wcześniej gwałciły.
- Czego chcecie?
- Pan nikomu nie powie prawda ??
- No nie wiem zastanawiam się ???
- My nie chciałyśmy jej zabić tylko tak żartowałyśmy !!
- Nie wiem, a czy mam o tym powiedzieć ?
- Jeśli pan nie powie to zrobimy panu przyjemność - Oczywiście długo nie myśląc zgodziłem się. Ustawiły się w kolejce jedna za druga po kolei :):) i zaczęły mi fachowo robić loda :):):) spuściłem się chyba ze cztery razy w te młode usta :). Po miesiącu na mieście przypadkowo spotkałem się z ich ofiarą, zapytałem jak sprawy stoją odpowiedziała ze dogadała się z koleżankami ze nie będzie odbijać im chłopaków ale w w zamian one musza ja co jakiś czas tak samo gwałcić jak w parku spodobało się jej to, tylko ze mnie tam brakuje niestety, ale zaproponowała abym się do nich przyłączył i przyszedł na najbliższe spotkanie w czwartek w tym samym miejscu :) dziś jest poniedziałek jeszcze tyle dni :) przyjdę z chęcią. Koniec.

Brak komentarzy: